PRINTET OG INDRAMMET PÅ EGET TRYKKERI
FRI FRAGT VED KØB OVER 399,-
LEVERING: 1-4 HVERDAGE
30 DAGES FORTRYDELSESRET

Fragt & levering

Så snart vi har færdigproduceret de varer, du har bestilt, bliver de indpakket sikkert og forsvarligt med ekstra beskyttende materiale i passende papkasse/forsendelsesemballage og gjort klar til at blive sendt afsted til dig. Vi sender alle pakker med GLS. I forbindelse med ordreafgivelsen kan du vælge, om du vil have pakken sendt til en GLS Pakkeshop eller til en privat-/firmaadresse.

Leveringsomkostninger

Ved køb over kr. 399,- er der FRI FRAGT med GLS til GLS PakkeShops.

Ved køb over kr. 799,- er der deslige FRI FRAGT med GLS til firma- og privatadresser.

Ved køb under kr. 399,- er fragten med GLS kr. 29,- til GLS PakkeShops. Ved køb under kr. 799,- er fragten med GLS kr. 59,- til firma- og privatadresser. Vi leverer kun til danske adresser, ikke omfattende Færøerne og Grønland. 

Leveringstider

Leveringstiderne fremgår af de enkelte produktsider. De fleste af vores varer er print-on-demand (POD) produkter, hvor fotoene/plakaterne/kunsttrykkene først printes og eventuelt indrammes efter bestilling. Hvis varerne til printning og indramning er på lager, er leveringstiden 1-4 hverdage. Leveringstiderne er forventede leveringstider, da vi kan være afhængig af levering fra vores leverandører. Vær opmærksom på, at der ved levering til ikke-brofaste øer skal påregnes en ekstra dags leveringstid.

Særlige forhold for betaling ved bankoverførsel

Har du valgt betaling ved bankoverførsel, vil din ordre først blive ekspederet, når vi har registreret din indbetaling, hvorfor leveringstiderne skal regnes fra det tidspunkt, vi har modtaget betalingen.

Modtagelse

Når du modtager pakken med dine varer, er det vigtigt, at du med det samme undersøger den for eventuelle transportskader og tjekker, at varerne er intakte og alt er som ønsket. Skulle du mod forventning være så uheldig, at en af varerne er skadet eller behæftet med fejl og mangler, skal du kontakte os med det samme. Eventuelle transportskader skal anmeldelses til GLS inden for 5 hverdage. Det er naturligvis en proces vi er behjælpelige med, og i den forbindelse skal vi bruge billeder af pakkens udvendige flader, den indvendige beskyttelse og det skadede indhold.

 

Skulle du have nogle spørgsmål, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 719 00 519 eller e-mail kundeservice@feineye.dk.